Peki - pekarska oprema in slaščičarska oprema
Peki trgovine tudi v Ljubljani, Mariboru in Ajdovščini

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@peki.si  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav se kupec s podajalcem PEKI.SI lahko poveže telefonsko na številko 05 36 43 547 ali po elektronski pošti na info@peki.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@peki.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletna stran peki.si uporablja piškotke. Nujne, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletne strani, smo že naložili. Veseli bomo če nam dovolite, da naložimo tudi funkcionalne, analitične in oglaševalske piškotke.
Več informacij o piškotkih najdete tukaj.