Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot-1) ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@peki.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Obrazec za odstop od pogodbe najdete TUKAJ
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Artikli morajo biti v original embalaži. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Pri vračilu je priporočljivo priložiti kopijo računa.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, in je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam. Prav tako ni možno vračilo artiklov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo, so hitro pokvarljivi ali jim hitro preteče rok uporabe.
Vračilo opravljenih vplačil (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu: BTF d.o.o., Pod letališčem 6, 5270 AJDOVŠČINA
Spletna stran peki.si uporablja piškotke. Nujne, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletne strani, smo že naložili. Veseli bomo če nam dovolite, da naložimo tudi funkcionalne, analitične in oglaševalske piškotke.
Več informacij o piškotkih najdete tukaj.